poniedziałek, 9 lipca 2012

Mija już ostatni dzień czekania na wyniki rekrutacji. Napięcie narasta, ale jestem dobrej myśli ;)
Dziś wybrałam się oczywiście na rower koło 7. Słońce już pięknie wzeszło, nie było zbyt ciepło, idealnie na dłuższą przejażdżkę. Potem pojechałam do miasta odebrać upragnione i wyczekane prawo jazdy i już zaliczyłam swoją pierwszą trasę z jakże wyrozumiałą mamusią ;)
Poniżej przedstawiam wam swoje 1. śniadanie- swoją drogą bardzo pożywne :)
jogurt naturalny z domowym musli i kupnymi płatkami; morela z własnego sadu :)

płatki owsiane, rodzynki, migdały, suszone jabłko i sezam :)


                                                                                                                   miłego dnia, eM.

4 komentarze:

  1. oba pyszne, ale porywam ten słoiczek ;D
    gratuluję prawka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejjj ja też chcę porwać taki słoiczek śniadaniowych pyszności! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! a na jaki kierunek i gdzie startujesz:)?

    OdpowiedzUsuń